dissabte, 30 d’octubre del 2010

Ceguesa

Faig el que m’has demanat i et tapo els ulls amb una cinta. Admiro el teu cos nu, banyat pel ressol que es filtra per les cortines. Segurament l’ocasió no serà l’única, però sí que és la primera en la que et tinc a la meva mercè. No em vull perdre cap detall de les teves reaccions als meus estímuls.

Sentim música de saxo, aquella que assegures que tant t’agrada però que mai has comprat; dius que així sempre t’agafa d’improvís i t’arriba ben endins. M’acosto a tu, sense tocar-te, i deixo escapar el teu nom. Et bufo suaument pel coll i et sobresaltes un instant. No saps per on vindré i això afavoreix molt la sorpresa. La calidesa del meu alè deixa pas als primers petons, llargs i suaus. Els sents propers i, a cada llepada que envolta la teva orella, l’enretires un moment per, tot seguit, demanar-ne més.

Amb les mans m’agafes el cul, alternant la tendresa i la força, segons com reacciones a les puntes de plaer a les que et deixes sotmetre. Veient que les teves mans tenen fam de mi, t’agafo pels canells, amb fermesa, i les faig recórrer tot el meu cos, deixant que em toquin, premin, pessiguin. Les passo pel meu sexe i sospires de satisfacció: acabes de comprovar fins on ha arribat la meva excitació.

Aprofito l’avinentesa i m’assec sobre teu. Et poso dos dits sobre els llavis. Obres la boca per fer-te’ls teus i empassar-te’ls, però no és això el que jo vull. Te’ls torno a posar mentre et xiuxiuejo un silenci. Sé que has endevinat les meves intencions quan et sento inspirar profundament i lenta: t’embriagues de l’olor del meu sexe. El teu tòrax puja i baixa, amb calma, sense presses. Intentes moure el cap per captar més olors. T’acosto el coll i hi entafores el nas, recorrent-lo amunt i avall. Continues per les aixelles i els braços. La teves inspiracions em fan cedir i tanco els ulls per un instant. I com si m’haguessis vist i te n’haguessis volgut aprofitar, sento la punta de la teva llengua llepant-me l’orella.

Et deixo fer. Sento com beus de la meva suor que crema. A poc a poc les teves llepades són més intenses; ja no empres únicament la punta de la llengua, sinó que amb tota la seva extensió em saliveges la pell. Notes com tremolo de plaer quan, sense presses, acostes els teus llavis al meu sexe. T’agafo pel clatell i t’acosto. Se senten els primers gemecs que trenquen el silenci. Amb calma i saviesa augmentes el ritme, provocant que m’hagi de recolzar al capçal del llit amb una de les meves mans. La brillantor dels teus llavis entretalla la meva respiració.

Quan sents que els meus gemecs són cada vegada més forts i seguits, m’agafes per les cuixes i em demanes que et deixi moure. T’arrenques la cinta d’una estrebada i em deixes veure els teus ulls. Mai t’havia vist aquesta mirada tan intensa i transparent de desig. I abans que et pugui dir que t’estimo i que pots fer el que vulguis de mi, ja t’has abraonat sobre meu. I jo, em deixo portar. 

Conte escrit el 30 de març de 2007.
Revisat el 4 de març de 2009.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada