diumenge, 28 d’abril del 2013

Els 18 contes a Ràdio Flaixbac

Si el diumenge 21 d'abril ja em van fer un regalet mediàtic, el passat dijous 25 en vaig tenir un altre i, a més a més, regal sorpresa! Ràdio Flaixbac va parlar dels 18 contes al programa El matí i la mare que el va parir.

Moltes gràcies a tot l'equip del programa i també moltes gràcies al company blogaire que ho va escoltar al programa i em va avisar gairebé a l'instant.

Us deixo aquí l'arxiu
MP3 per si ho voleu escoltar (minut 28:40).


2 comentaris:

  1. Imagina't com em vaig quedar jo en sentir-ho, totalment a quadres! Cada dia escolto una estona el programa, i generalment no paro atenció a les webs que destaquen, però si et diuen ben alt i clar 'El blog del Maurici', les orelles es posen de punta! Nen, estàs on fire. Espero que segueixi la ratxa i que el teu projecte arribi molt i molt lluny.

    ResponElimina