dimecres, 13 de febrer del 2013

Novetat literària: 18 contes

Ara que falten poc més de dos mesos per Sant Jordi i que les editorials encara no han presentat les seves novetats, el responsable d’aquest blog aprofita el moment i en presenta una: 18 contes. Es tracta d’un recull dels contes que m’han premiat i/o publicat des del 2005 fins a dia d’avui. El títol del recull és un petit i modest homenatge als Nou contes de J.D. Salinger, sabent, com no podria ser d’una altra manera, que un servidor està a anys llum del creador de Holden Caulfield, encara que dupliqui el número de relats.

Qui avisa no és traïdor: no busqueu a les prestatgeries, perquè aquest recull no el podreu comprar a cap llibreria. Tampoc el trobareu en paper (si alguna editorial s’anima en aquest projecte, jo encantat de la vida!). 
Es ven només en format digital i, alhora, també artesanal. Així que si algú compra el llibre i hi troba alguna errada, que m’ho comuniqui per correu electrònic (mauricicm@gmail.com) o mitjançant un comentari a aquest post i miraré d’esmenar-lo. El recull està disponible en els següents formats electrònics: EPUB, MOBI, AZW, LIT, LRF i FB2, si bé us recomano que el demaneu en qualsevol dels tres primers formats, que estan més ben maquetats. I si no el podeu comprar, cap problema; podeu llegir tots els contes en aquest mateix blog (aquí al costat, a la dreta, hi ha els enllaços directes als contes premiats i publicats).

I el preu? El preu el poseu vosaltres. Què us sembla? Però, que quedi clar: a mi no me’l digueu perquè no el vull saber. Aquells que vulguin el llibre només cal que facin un donatiu (el que bonament es pugui) a una ONG; si no sabeu amb quina organització col·laborar, aquí teniu un enllaç que us pot orientar. Un cop fet el donatiu, només cal que m’aviseu, sigui amb un comentari a aquest post o, si preferiu la discreció, per mitjà d’un correu electrònic, especificant sobretot el format d’arxiu. Acte seguit, jo us enviaré el recull de contes tan aviat com pugui.

Què me’n dieu? Us animeu a convertir 18 contes en un supervendes? Serà un best-seller? Somiar encara és gratuït...


9 comentaris:

  1. Noi, simplement em trec el barret, gran inciativa. Sí, jo en vull 1 (tot i que crec que te'n faré més encàrrecs perquè l'idea és tan bona que en faré regals).
    I si és possible m'agradaria demanar-t'ho en paper.

    ResponElimina
  2. Una iniciativa molt generosa la teva. Espero que realment faci fortuna i que els teus contes tinguin difusió. Ara no em va massa bé, i a més no tinc un dispositiu de llibre electrònic, però no descarto demanar-t'ho més endavant.

    ResponElimina
  3. Com en Carso, i com ja t'he dit a través de l'ARC, jo també em trec el barret.

    I començaré pel format electrònic, però no descarto demanar-te'l en paper!

    Una abraçada!

    Montse M.(http://elmeumar.blogspot.com)



    ResponElimina
  4. :D Gestos como éste suben la moral y sacan la sonrisa, algo muy necesario hoy en dia...Gracias!! lo recomentaré entre mis amigos

    ResponElimina
  5. Quina idea tan bona!! Et felicito molt,molt sincerament! No tinc cap mena d'eBook, però puc llegir els contes així, com tu indiques, buscant-los a la barra lateral.

    Tot i que actualment la meva economia està sota mínims (no tinc feina i el meu marit és autònom) sempre que puc col·laboro amb Càritas i som socis d'Acción contra el Hambre... el proper donatiu a Càritas miraré de fer-lo una miqueta miqueta més gran tot pensant en aquesta idea teva. S'hi val? :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És clar que s'hi val! Ara només necessito el teu e-mail i t'envio el recull. Moltes gràcies per col·laborar!

      Elimina
    2. Doncs gràcies a tu, perquè és una bona iniciativa i m'encanta la gent que té imaginació!! M'agradaria que trobessis qui te'ls publiques en paper :-)

      Aquí va la meva adreça:

      artesania-assumpta@hotmail.com

      I moltes gràcies!!! :-))

      Elimina
  6. Hola

    Doncs aquí també tens la meva adreça

    sergi2028@gmail.com

    Salutacions

    ResponElimina