dilluns, 24 de març del 2014

El telèfon del civisme


No tot és tan negre com ho pinten, ni tot funciona tan malament com els més pessimistes asseguren. Un bon exemple és el telèfon del civisme (900.226.226). Durant el darrer any hauré trucat una desena de cops i en totes les ocasions menys una (mala descripció de la qüestió per part meva), el problema es va solucionar amb rapidesa. Així, si veiem contenidors de reciclatge a vessar, incidències als parcs infantils (excrements de gossos, tanques malmeses, mal estat dels jocs infantils), ampolles trencades i medicaments llençats a la via pública o, fins i tot, piscines desinflades que pengen de les branques altes d’un plataner, només cal trucar per tal que els serveis municipals ho resolguin. I, si es desitja, envien resposta de quan s’ha arreglat el tema per SMS o correu electrònic.

Carta publicada a El PuntAvui (11/10/2013).

2 comentaris:

  1. Doncs jo no coneixia aquest número, és bo de saber què existeix. Molts cops veig coses que estan com no haurien d'estar i em pregunto com es poden solucionar si ningú no avisa. Ja veig que tu ets dels que fa sonar l'alarma, i això està bé. A veure si m'animo jo també a fer-ho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fer-te coneixedor d'aquest telèfon ja és molt més del que es podia esperar d'aquest post!

      Elimina